Livet går vidare

Man har ju alltid funderat på det där med framtiden... Vad man ska göra med livet. Jag ska ju ha storhäst nån gång men just nu så vet jag inte riktigt hur jag ska göra... Antingen så fortsätter jag med livet och hästarna jag har. Men jag har också funderat på om jag ska köpa mig en fin ungponny och rida till den och sedan sälja den. Sen så har jag sett så många Friserhästar som går dressyr så det hade varit en dröm att köpa en Friserhäst. Men just nu har jag ju många fina ponnyer och hästar i mitt liv men en friser kommer alltid vara min dröm! 
Tänkte berätta lite kort om hästarna i mitt liv: 

Detta är då Shakira. Hon är min mammas häst. Hon har haft föl så hon är precis i gång satt efter 1,5 års vila. Men asså vilken häst 😍



Detta är Peppe. Han är 5 år gamal och till sommaren är han miiiin!!! Eller vi äger honom nu också men det är en annan tjej som rider och utbildar honom. 


Detta är Calle. Han är 7 år. Vårt mål är att debutera L:A till sommaren. 



Detta är spokie. Han var en gång i tiden en super terränghäst men är nu pensionerad. Så nu mera gör vi mycket frihetsdressyr där han kan göra allt från stegra till spansk skritt. 


Detta är Maine. Han är ponnyn jag satsar med mest. Han är 10 år och vi tävlar på hög nivå o dressyr. Vår bästa merit var när vi var i Jönköping och blev tvåa i Hööks summer cup där det kom ekipage från hela Norden. 


Detta är Ludde. Han är vår lilla maskot.




Detta är Vilda. Jag hoppas verkligen att jag ska kunna rida henne. I allafall på 3 års testet nästa vår. Det hade varit jätte roligt. 




Till sist har vi då Darin. Han är endast 1 år så jag hoppas han kan bli fin i framtiden. Längtar redan tills han kan ridas!! 


Ja det var hästarna i mitt liv just nu :) 
Kanske skriver lite av mina tävlings resultat från förra året i kväll. 


Ha det 

Kommentera här: